Internetového obchodu www.liveenergy.sk
I. Úvodné ustanovenia a vymedzenie základných pojmov
1.1.Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj “VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi spoločnosťou Landl Production, s.r.o., so sídlom Námestie pri sýpke 940/4, 851 10 Bratislava - mestská časť Jarovce, IČO: 54 721 377 , DIČ: 2121807809 , IČ DPH: SK2121807809, zapísanou v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, vložka č.: 163545/B, v zastúpení Ján Landl (konateľ spoločnosti), kontaktný e-mail: info@liveenergy.sk, telefonický kontakt: 0911 603 617 (ďalej len “Obchodník“ alebo “Predávajúci“ alebo “Poskytovateľ“) a Kupujúcim (definované v bode 1.4 týchto VOP), ktoré vyplývajú zo zmluvného vzťahu na základe uzavretej kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je predaj produktov ponúkaných Obchodníkom na jeho webovom sídle (ďalej aj „kúpna zmluva“) www.liveenergy.sk (ďalej aj “e-shop”).
1.2.V prípade akýchkoľvek rozporov medzi týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a uzavretou kúpnou zmluvou, či špeciálnymi podmienkami dohodnutými v objednávke na e-shope, má prednosť znenie kúpnej zmluvy.
1.3.Všeobecné obchodné podmienky vrátane podmienok zodpovednosti za vady sa vzťahujú na kúpnu zmluvu od okamihu kedy bola uzavretá a predstavujú neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Obchodníkom a Kupujúcim prostredníctvom e-shopu.
1.4.Kupujúci je fyzická osoba (spotrebiteľ), fyzická osoba (podnikateľ), právnická osoba, ktorá nakupuje produkt v e-shope Obchodníka (ďalej len “Kupujúci“ alebo “Objednávateľ služby“).
1.5.Definícia Spotrebiteľa je zhodná s definíciou vyplývajúcou zo zákona. Právne vzťahy Obchodníka so Spotrebiteľom, ktoré nie sú výslovne upravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zákonov platných a účinných na území Slovenskej republiky.
1.6.Definícia podnikateľa je zhodná s definíciou vyplývajúcou zo zákona. Ak Kupujúci v objednávke uvedie svoje identifikačné číslo (IČO), berie na vedomie to, že sa na jeho vzťahy s Predávajúcim vzťahujú taktiež príslušné ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
1.7.Predmetom zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim je dodanie produktov – digitálneho obsahu a digitálnej služby, ktoré predstavujú najmä profesionálne tréningové videá a jedálničky.
1.8.Digitálny obsah na účely týchto VOP predstavujú najmä tréningové videá, jedálniček na mieru a prednášky.
1.9.Služba na účely týchto VOP predstavuje všetky služby súvisiace s dodaním digitálneho obsahu.
1.10.Dodávateľom je fyzická osoba – podnikateľ alebo právnická osoba, ktorá dodáva Obchodníkovi určitý produkt za odplatu a v dohodnutom čase alebo lehote (ďalej len „dodávateľ“).
1.11.Za objednávku sa považuje záväzný návrh na uzavretie kúpnej zmluvy odoslaný prostredníctvom elektronického registračného formulára, ktorý obsahuje informácie o Kupujúcom, vybraný produkt z ponuky e-shopu Obchodníka, cenu produktu, spôsob platby či ďalšie informácie potrebné k spracovaniu objednávky, ktorý je spracovaný obchodným systémom Obchodníka (ďalej len "objednávka").
1.12. Obchodník informuje Kupujúceho, že neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy správania, ku ktorým sa Obchodník zaviazal k ich dodržiavaniu, pričom kódexom správania sa rozumie dohoda, alebo súbor pravidiel, ktoré vymedzujú správanie Obchodníka, ktorý sa zaviazal dodržiavať tento kódex správania vo vzťahu k jednej alebo viacerým osobitným obchodným praktikám, alebo obchodným odvetviam, pokiaľ tieto nie sú ustanovené zákonom, alebo iným právnym predpisom alebo opatrením orgánu verejnej správy. V prípade akýchkoľvek zmien je Obchodník povinný o nich informovať na e-shope.
1.13.Obchodník je zároveň prevádzkovateľom elektronického systému, prostredníctvom ktorého prevádzkuje webové sídlo na doméne s názvom www.liveenergy.sk. Obchodník je zároveň prevádzkovateľom pri spracovaní osobných údajov v súvislosti s používaním tejto domény (e-shopu).
1.14.Kupujúci odoslaním objednávky na webovom sídle Obchodníka potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a Zásadami ochrany osobných údajov.
1.15.Korešpondenčná adresa Predávajúceho (na zasielanie písomnosti) je: Landl Production, s.r.o., Pri Vápenickom potoku 8837/80, Bratislava – mestská časť Záhorská Bystrica 841 06.
1.16. Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany Spotrebiteľa je:
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P.O.BOX č. 5
820 07 Bratislava
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 02/58 27 21 72, fax č. 02/58 27 21 70
webový odkaz na podávanie podnetov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
II. Registrácia/ Používateľský účet
2.1.Vykonanie objednávky prostredníctvom internetového obchodu Predávajúceho je podmienené predchádzajúcou registráciou používateľa a vytvorením používateľského účtu. Iba registrovaný používateľ je oprávnený uskutočniť objednávku a uzatvoriť kúpnu zmluvu s poskytovateľom. (ďalej aj “registrácia“).
2.2.Používateľ sa do svojho účtu prihlasuje prostredníctvom e-mailovej adresy a hesla. Za zabezpečenie prihlasovacej e-mailovej adresy a hesla pred prípadnou stratou a jeho následným zneužitím zodpovedá Kupujúci. Odporúča sa, aby heslo spĺňalo bezpečnostné štandardy, napríklad dĺžku aspoň 8 znakov a kombináciu čísel, písmen a špeciálnych znakov.
2.3.Zákazník má možnosť svoj používateľský účet kedykoľvek zrušiť. Urobiť tak môže Kupujúci kedykoľvek na webovej stránke www.livenergy.sk v časti Môj profil alebo o to môže požiadať na e-mailovej adrese Obchodníka. Obchodník môže účet zákazníka zrušiť v prípade, kedy dochádza k opakovanému alebo výraznému porušovaniu povinností zo strany Kupujúceho, ktoré mu vplývajú z objednávky, porušenia pravidiel, autorských práv či etického správania sa. O takomto zrušení bude zákazník vopred informovaný.
2.4. Zrušením používateľského konta dochádza k zániku zmluvy o poskytovaní služby. Kupujúci v takom prípade nemá nárok na vrátenie už zaplatených poplatkov (členského). Automatické platby k predplatnému služby podľa Článku IV týchto VOP budú automaticky zrušené.
2.5.Užívateľský účet zákazníka nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia nevyhnutného pre riadnu prevádzku e-shopu. O plánovaných údržbách bude Predávajúci vhodne upovedomí na webovom sídle e-shopu.
III. Objednávka – uzatvorenie kúpnej zmluvy
3.1.Objednávka produktu prebieha výlučne prostredníctvom e-shopu – prostredníctvom registrácie.
3.2.K tomu, aby Kupujúci a Predávajúci mohli uzavrieť kúpnu zmluvu je potrebné, aby Kupujúci na e-shope vytvoril a dokončil návrh objednávky prostredníctvom objednávkového registračného formulára na webovom sídle Obchodníka.
3.3.Návrh objednávky si Kupujúci vytvorí na e-shope, na základe ponuky produktov Obchodníka, nasledujúcim spôsobom.
3.3.1.Kupujúci si vyberie produkt z ponuky Predávajúceho, ktorú si praje kúpiť.
3.3.2.Urobí tak kliknutím na funkciu „Členstvá“, ktorá sa nachádza na hornej lište. Po kliknutí sa zobrazí ponuka, z ktorej si Kupujúci vyberie požadovaný produkt.
3.3.3.K ďalšiemu kroku sa presunie kliknutím na funkciu „Zisti viac“. Po oboznámení sa s obsahom kúpy, Kupujúci použije funkciu „Chcem členstvo“.
3.3.4.Následne Kupujúci vyplní požadované údaje potrebné k vytvoreniu objednávky, ako sú : meno, priezvisko, registračné údaje, výška, váha, dátum narodenia, druh stravovania, pohlavie.
3.3.5.Kupujúci má ďalej možnosť použiť funkciu “Pokračovať na výber platby“.
3.3.6.Kupujúci si vyberie z dvoch možností platby kartou (VISA/VISA ELECTRON/MASTER CARD/MAESTRO alebo platba inou kartou). Následne má Kupujúci možnosť využiť funkciu „Prejsť na platobnú bránu trustpay“.
3.4.Pred odoslaním objednávky je potrebné potvrdiť, že sa Kupujúci riadne oboznámil s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami, súhlasí s nimi a zároveň berie na vedomie spracovanie osobných údajov pre účel vybavenia objednávky. Bez takéhoto potvrdenia nie je možné objednávku odoslať.
3.5.Po spracovaní objednávky bude Kupujúcemu, na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke, bezprostredne doručené “Potvrdenie- uvítací mail“.
3.6.V prípade, ak Predávajúci zistí nejaké zmeny v skutočnostiach týkajúcich sa objednávky, vyžiada si od Kupujúceho súhlas s týmito zmenami. Kúpna zmluva je v takomto prípade uzavretá okamihom vzájomného potvrdenia.
3.7.Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú až kým nedôjde k jej ukončeniu, a to napríklad vypovedaním jednej alebo druhej zo zmluvných strán, dohodou zmluvných strán a v obdobných prípadoch.
3.8.Registráciou vzniká užívateľské konto, prostredníctvom ktorého má Kupujúci prístup k službe. Po registrácii sú Kupujúcemu sprístupnené tie služby, ktoré označil v registračnom formulári, a za ktoré riadne uhradil poplatok
3.9.Obchodník informuje Kupujúceho, že v prípade objednania produktov Kupujúcim, je objednanie spojené s povinnosťou platby pre Kupujúceho, a to formou platby akú si zvolil Kupujúci.
IV. Kúpna cena a platobné podmienky
4.1.Cena tovaru objednávaného prostredníctvom webového sídla Obchodníka (ďalej len „kúpna cena“) je uvedená samostatne pre každý produkt a je platná v momente vytvorenia objednávky Kupujúcim. Konečná cena je vždy uvedená v objednávkovom formulári tesne pred odoslaním objednávky. Táto cena je uvedená vrátane dane z pridanej hodnoty v zmysle platného cenníka uvedeného na e-shope, ktoré musí Kupujúci zaplatiť. Ceny sú uvádzané v eurách. Táto cena je záväzná a nie je možné ju jednostranne meniť. Jednotlivé ceny príslušných produktov v ponuke sú uvedené v platnom Cenníku, dostupnom na web stránke.
4.2.Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v prípade zmeny právnych predpisov, zmeny menových kurzov, pri výraznom náraste inflácie a zmene cien od výrobcov alebo dodávateľov tovaru. Kupujúci má právo v takomto prípade od zmluvy odstúpiť.
4.3.Kupujúci je povinný zaplatiť Obchodníkovi dohodnutú kúpnu cenu v jej celkovej výške, a to od okamihu, kedy bola uzavretá zmluva v zmysle týchto VOP.
4.4.V prípade výberu predplatného konkrétnej služby je možná platba len prostredníctvom platobnej karty, ktorej platobné údaje Kupujúci/Objednávateľ uvedie v rámci objednávky príslušnej služby. Suma ceny predplatného tejto vybranej služby je určená vrátane DPH a ako cena služby za jeden mesiac jej poskytovania, pričom táto platba za 1 mesiac poskytovania služby odchádza automaticky po dobu neurčitú, každých 30 dní, až do odvolania zo strany Kupujúceho. Odvolanie platby na nasledujúci mesiac je potrebné urobiť na web stránke www.liveenergy.sk v časti Môj profil kliknutím na „Zrušiť predplatné“. V prípade, že tak Kupujúci neurobí, platba bude automaticky uhradená z platobnej karty, ktorú zadal pri prvotnej registrácii.
4.5.Potvrdenie o úhrade bude Kupujúcemu vystavené v elektronickej podobe po uhradení kúpnej ceny a zaslané na jeho e-mailovú adresu, ktorú uvedie v objednávke.
4.6.Obchodník je platcom DPH.
4.7.V prípade zrušenia predplatného služby cez sekciu Môj profil – Zrušiť predplatné, alebo v prípade, že z technických dôvodov neodíde platba, systém čaká 8 dní na obnovenie automatických platieb.
V. Dodacie podmienky
5.1.Predávajúci/Poskytovateľ vyvíja maximálne úsilie pre poskytovanie a dodanie ponúkaných produktov v ich maximálnej možnej kvalite, pre maximálnu spokojnosť Kupujúceho.
5.2.Predávajúci dodá digitálne plnenie bez zbytočného odkladu po zaplatení kúpnej ceny produktu, ak sa strany nedohodli inak. Cena sa považuje za zaplatenú v momente úspešného vykonania transakcie, teda keď je platba autorizovaná bankou Kupujúceho a potvrdená platobnou bránou.
5.3.S ohľadom na charakter produktu (digitálny obsah) nie sú účtované žiadne náklady na dopravu.
5.4.Ak nie je uvedené inak, Predávajúci sprístupní digitálny obsah bez zbytočného odkladu po prijatí platby Kupujúceho, najneskôr však do 24 hodín od pripísania platby na účet Predávajúceho.
5.5.Digitálny obsah sa považuje za dodaný okamihom, keď je Kupujúcemu umožnený prístup k nemu. V tomto prípade je to po úspešnej úhrade kúpnej ceny a prihlásení sa do používateľského účtu.
5.6.Kupujúci je povinný pred zakúpením digitálneho obsahu overiť, že jeho technické vybavenie (hardvér, softvér, internetové pripojenie a pod.) umožňuje riadne používanie digitálneho obsahu. Predávajúci nezodpovedá za nemožnosť prístupu alebo používania obsahu z dôvodu nesplnenia týchto technických požiadaviek.
5.7.Ak sa vyskytne technický problém pri sprístupnení digitálneho obsahu, Kupujúci je povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Poskytovateľovi prostredníctvom kontaktného e-mailu uvedeného v bode 1.1. týchto VOP. Predávajúci bez zbytočného odkladu zabezpečí nápravu.
5.8. V prípade, že je digitálny obsah poskytovaný formou predplatného, Predávajúci sprístupní Kupujúcemu digitálny obsah po pripísaní úhrady ceny predplatného na účet Predávajúceho, a to na obdobie, na ktoré bolo predplatné uzavreté (napr. mesačné, štvrťročné alebo ročné). Predplatné sa následne obnovuje automaticky, pokiaľ Kupujúci jeho obnovu nezruší v súlade s týmito VOP.
5.9.Po uplynutí predplateného obdobia sa prístup k digitálnemu obsahu automaticky ukončí, ak Kupujúci neobnoví predplatné, alebo ak zmluva neustanovuje automatické obnovenie.
5.10. V prípade, že z technických dôvodov nedôjde k spracovaniu platby, systém ponechá pokus o obnovu automatickej platby v stave čakania po dobu 8 dní, počas ktorých sa uskutočňujú opakované pokusy o úhradu. Kupujúci má možnosť automatické obnovenie kedykoľvek zrušiť v nastaveniach svojho účtu.
5.11.Počas trvania predplatného je Predávajúci oprávnený poskytovať Kupujúcemu aktualizácie, vylepšenia alebo nové verzie digitálneho obsahu, ak sú súčasťou predplatného.
5.12.Predávajúci nezodpovedá za obmedzenie prístupu k digitálnemu obsahu, ak Kupujúci neuhradí poplatok za nasledujúce obdobie predplatného alebo ak zanikne zmluvný vzťah z iných dôvodov podľa týchto VOP.
VI. Odstúpenie od zmluvy
6.1.Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Obchodníkom a Kupujúcim (spotrebiteľom) je možné v zmysle ustanovenia § 19 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Spotrebiteľ má právo, aj bez uvedenia dôvodu, odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej cez webovú stránku internetového obchodu www.liveenergy.sk do 14 dní odo dňa zakúpenia produktu/registrácie Spotrebiteľom v zmysle § 20 ods. 1 vyššie uvedeného zákona. Nasledujúce ustanovenia tohto bodu VOP sa týkajú len Kupujúcich, ktorí napĺňajú definíciu Spotrebiteľa podľa zákona.
6.2.Vyplnený formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle Spotrebiteľ Obchodníkovi na emailovú adresu: info@liveenergy.sk alebo v listinnej podobe na korešpondenčnú adresu Obchodníka uvedenú v bode 1.15. týchto VOP, a to najneskôr v posledný deň určenej lehoty. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy znáša Spotrebiteľ. Formulár nepredstavuje podmienku odstúpenia od zmluvy. Pri odstúpení od zmluvy je potrebné uviesť číslo objednávky, dátum objednávky, spôsob vrátenia peňazí.
6.3. Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa, kedy mu bolo oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené, vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe objednávky alebo v súvislosti s ňou.
6.5.Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť Spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na email Spotrebiteľa alebo poštou na adresu Spotrebiteľa uvedenú pri objednávke tovaru.
6.6.Objednaním služby LIVE, Jedálniček alebo služby Členstvo LIVE PLUS a akceptáciou týchto VOP Kupujúci – Spotrebiteľ žiada Poskytovateľa o začatie a poskytnutie Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie.
6.7.Poskytovateľ týmto poučuje Kupujúceho, že ak bude Služba poskytnutá v plnom rozsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie, Kupujúci– Spotrebiteľ stráca právo na odstúpenie od Zmluvy. Kupujúci – Spotrebiteľ objednaním vyššie uvedených služieb a akceptáciou týchto VOP vyhlasuje, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí služby.
6.8.Kupujúci berie na vedomie, že sprístupnením digitálneho obsahu sa začína jeho poskytovanie ešte pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci týmto výslovne súhlasí s tým, aby bolo plnenie poskytnuté pred uplynutím uvedenej lehoty, a zároveň potvrdzuje, že si je vedomý, že po úplnom sprístupnení digitálneho obsahu stráca právo odstúpiť od zmluvy.
6.9.Vyššie uvedené ustanovenia tohto článku VOP predpokladajú, že Služba bude poskytnutá v úplnosti pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy.
6.10.Formulár na „odstúpenie od zmluvy“ predstavuje prílohu č.1 týchto Všeobecných obchodných podmienok.
VII. Vytknutie vady (reklamácia)
7.1.Predávajúci/Poskytovateľ sa zaväzuje vyvíjať maximálne úsilie na poskytovanie služieb v čo najvyššej kvalite a aby bola zabezpečená čo najväčšia spokojnosť Kupujúceho/Objednávateľa.
7.2.Za vadu služby sa považuje najmä nedostupnosť digitálneho obsahu, jeho neúplnosť, nefunkčnosť alebo rozpor s popisom uvedeným na webovej stránke Poskytovateľa.
7.3.V prípade, že dôjde k nedostupnosti služby, ktorá je predmetom predaja, alebo ak Kupujúci zaznamená zhoršenú kvalitu, neúplnosť, nefunkčnosť alebo rozpor s popisom uvedeným na webovej stránke Poskytovateľa, je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať Poskytovateľa a je oprávnený zistenú vadu vytknúť.
7.4.Poskytovateľ nezodpovedá za problémy spôsobené rýchlosťou a kvalitou internetového pripojenia Kupujúceho.
7.5.V prípade digitálneho plnenia, ktoré sa dodáva nepretržite, Obchodník zodpovedá za každú vadu, ktorá sa vyskytne počas tejto dohodnutej doby plnenia.
7.6.Vadu možno vytknúť e-mailom (info@liveenergy.sk) alebo poštovou zásielkou zaslaním vyplneného formulára na vytknutie vady (formulár na vytknutie vady predstavuje prílohu č.2 týchto VOP) na korešpondenčnú adresu spoločnosti.
7.7.Pri vytknutí vady je potrebné podrobne opísať vzniknutý problém a uviesť, ako dlho pretrváva; Kupujúci môže priložiť aj snímky obrazovky (screenshoty) alebo iné dôkazy dokumentujúce problém.
7.8.Poskytovateľ odpovie na e-mail Kupujúceho v čo najkratšom možnom čase, pričom prihliada na povahu a zložitosť problému, s cieľom umožniť Kupujúcemu čo najskôr plnohodnotne využívať službu.
7.9.V zložitejších prípadoch má Poskytovateľ povinnosť oznámiť spôsob vybavenia najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa vytknutia vady; v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje technické posúdenie služby, je vytknutie vady vybavené najneskôr do 30 dní odo dňa jeho uplatnenia Kupujúcim.
7.10.Ak má služba vadu, Kupujúci má právo požadovať jej odstránenie alebo primeranú zľavu z ceny. Ak vadu nemožno odstrániť v primeranej lehote, Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
VIII. Podnety, sťažnosti a alternatívne riešenie sporov
8.1.V prípade, že Kupujúci nie je spokojný s vybavením objednávky u Obchodníka, je oprávnený podať podnety a sťažnosti prostredníctvom e-mailu info@liveenergy.sk alebo telefonicky na tel. č. 0911 603 617.
8.2. O vybavení podnetu alebo sťažnosti bude Kupujúci informovaný Obchodníkom emailom alebo telefonicky, a to v primeranej lehote v závislosti na okolnostiach prípadu.
8.3.Zákazník môže zároveň využiť aj Európsku platformu pre riešenie sporov online, ktorú poskytuje Európska komisia. Odkaz na platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
8.4.Kupujúci (fyzická osoba – spotrebiteľ), ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania má právo obrátiť sa s cieľom ochrany spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov.
8.5.Alternatívne riešenie sporov sa týka len takého sporu, medzi Kupujúcim a Obchodníkom, ktorého hodnota presahuje 20€, vyplýva zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku, pričom spotrebiteľ má povinnosť sa pred podaním návrhu preukázateľne pokúsiť spor s Obchodíkom vyriešiť. Podanie návrhu o alternatívne vyriešenie sporu u miestne a vecne príslušného subjektu nepredstavuje prekážku v domáhaní sa svojich práv súdnou cestou. Náklady spojené s uplatnením si práv prostredníctvom alternatívneho riešenia sporov znáša každá strana samostatne. Odkaz na platformu alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi.
8.6.Orgánom dozoru a vecne príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov so spoločnosťou Landl Production, s.r.o., so sídlom Pri Vápenickom potoku 8837/80
Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica 841 06, IČO: 54 721 377 , DIČ: 2121807809 , IČ DPH: SK2121807809 je: Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P.O.BOX č. 5, 820 07 Bratislava, tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04, email: pr@soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
IX. Ochrana osobných údajov
9.1.Viac informácií týkajúcich sa Ochrany osobných údajov Vám bude poskytnutých na webovom sídle Obchodníka v sekcii „Zásady ochrany osobných údajov.“
X. Záverečné ustanovenia
10.1.Tieto VOP sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky.
10.2.V prípade, ak je niektoré z ustanovení Kúpnej zmluvy alebo týchto VOP neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, alebo ak sa takým stane po uzavretí, nedotkne sa to platnosti, účinnosti alebo vykonateľnosti ostatných ustanovení Kúpnej zmluvy alebo týchto VOP. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne nahradiť neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné ustanovenie Kúpnej zmluvy, alebo týchto VOP takým platným, účinným a vykonateľným ustanovením, ktoré svojim obsahom čo najviac zodpovedá hospodárskemu účelu sledovanému neplatným, neúčinným alebo nevykonateľným ustanovením.
10.3.Tieto VOP sú súčasťou objednávky uzavretej medzi Obchodníkom a Kupujúcim a sú pre obe strany záväzné.
10.4.Obchodník a Kupujúci sa dohodli, že za účelom vzájomnej komunikácie budú využívať predovšetkým e-mailovú komunikáciu a telefonický kontakt Obchodníka.
10.5.Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu a dopĺňanie týchto VOP. Predmetná zmena VOP sa nedotkne už uzatvorených objednávok a uskutočneného predaja.
10.6.Práva a povinnosti založené Kúpnou zmluvou medzi Obchodníkom a Kupujúcim, ktoré nie sú upravené ustanoveniami VOP platnými v čase záväznej objednávky sa budú riadiť príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä však zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákonom č. 372/1990 Zb. o priestupkoch, zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 22/2004 o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
10.7.Všetky práva k webovým stránkam Obchodníka, najmä autorské práva k obsahu vrátane rozvrhnutia stránky, fotografií, filmov, grafík, ochranných známok, loga, produktov a ďalšieho obsahu a prvkov patria Obchodníkovi. Ich kopírovanie, upravovanie alebo iné používanie nad rámec kúpnej zmluvy alebo bez nášho súhlasu je zakázané.
10.8. Názvy a označenia Služieb môžu byť registrovanými ochrannými známkami ich vlastníkov. Kopírovanie, šírenie alebo verejné rozširovanie informácií zverejnených na webovej stránke Poskytovateľa, ako aj obsahu poskytovaného v rámci Služby „Jedálniček“, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa zakázané. Použitie týchto informácií na iné ako súkromné účely je možné len s jeho súhlasom. Neoprávnený zásah do práv duševného vlastníctva môže byť považovaný za trestný čin podľa platných právnych predpisov.
Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť ich uverejnením.
Príloha č.1 – Formulár na odstúpenie od zmluvy
Príloha č.2 – Formulár na uplatnenie vady tovaru (reklamácia)
V Bratislave, dňa 06.11.2025