Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu na web stránkach www.liveenergy.sk, stanovujúce obchodné podmienky využívania webovej stránky www.liveenergy.sk, ktoré ponúkajú svojim návštevníkom (Kupujúcim) možnosť zakúpiť si a sledovať profesionálne tréningové videá (pomocou ktorých môže cvičiť doma) a jedálničky (stravovacie plány vyhotovené na mieru) (ďalej v texte aj len ako „Služba“) a zároveň podmienky zmluvných vzťahov medzi Prevádzkovateľom predmetných web stránok/Predávajúcim/ Poskytovateľom a Objednávateľom/Kupujúcim  (ďalej len "VOP").

Článok 1
Všeobecné ustanovenia

1.1 Prevádzkovateľom (predávajúcim/poskytovateľom služby) na webovej stránke www.liveenergy.sk  a v internetovom obchode je Landl Production, s.r.o., Pri vápenickom potoku 8837/80, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica 841 06

IČO: 54721377
DIČ: 2121807809

Zapísaný v OR MS Bratislava III., oddiel Sro, vložka číslo 163545/B
Bankové spojenie: Tatra Banka

IBAN / SWIFT: SK59 1100 0000 0029 4413 5585/TATRSKBX

Kontakty: email: jany@liveenergy.sk
tel.: 0911 603 617

1.2. Kupujúcim/Objednávateľom služby  v internetovom obchode  www.liveenergy.sk je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vyplní a odošle elektronický registračný formulár, spracovaný systémom elektronického obchodu, za účelom zakúpenia jednej z ponúkaných služieb.

1.3. Spotrebiteľom sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti, ktorá vyplní a odošle elektronický registračný formulár, spracovaný systémom elektronického obchodu, za účelom zakúpenia jednej z ponúkaných služieb.

1.4. Na právne vzťahy so spotrebiteľmi sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení Občianskeho zákonníka aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 102/2014 Z.z. zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov, zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, ako aj zákon č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v platnom znení. Na obchodné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu z neho vyplynúť) s právnickými osobami, resp. s fyzickými osobami – podnikateľmi, sa vzťahujú najmä ustanovenia Obchodného zákonníka.

Článok 2
Objednávanie služby

2.1. Na webovej stránke www.liveenergy.sk  sa Kupujúci/Objednávateľ registruje vložením svojho e-mailu, mena a ďalších potrebných údajov pre poskytnutie služby (výška, váha a pod.) a následným odoslaním registračného formulára s povinnosťou platby. Týmto okamihom sa uzatvára zmluva a to na dobu neurčitú, až kým nedôjde k jej ukončeniu, napríklad vypovedaním jednej alebo druhej zo zmluvných strán. Odoslaním registračného formulára a platbou Kupujúci/Objednávateľ súhlasí so Všeobecnými obchodnými podmienkami.

2.2 Registráciou vzniká užívateľské konto, prostredníctvom ktorého má Kupujúci prístup k Službe. Systém automaticky vygeneruje heslo, ktoré je zaslané na uvedenú e-mailovú adresu Kupujúceho.

2.3 Po registrácii sú Kupujúcemu sprístupnené tie služby, ktoré označil v registračnom formulári a za ktoré riadne uhradil poplatok.

Článok 3
Stornovanie objednávky služby

3.1 Kupujúci má právo stornovať objednávku e-mailom v nasledovných prípadoch:

•    do 24 hodín od vytvorenia objednávky alebo ak doposiaľ nebola objednávka potvrdená zo strany Predávajúceho,
•    v prípade že nebola dodržaná publikovaná cena výrobku/služby alebo nebola dodržaná dodacia lehota určená predávajúcim pri potvrdení objednávky.

3.2 V prípade, že Kupujúci stornuje už potvrdenú objednávku, je povinný uhradiť Predávajúcemu všetky preukázateľné účelne vynaložené náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti s realizáciou danej objednávky.

3.3 Kupujúci môže požiadať o odstúpenie, a to do 14 dní odo dňa registrácie. Poskytovateľ v čo najkratšom možnom čase požiadavku na odstúpenie vybaví a vráti Kupujúcemu zaplatené predplatné (podľa bodu 2.3.). Po ukončení členstva je Kupujúcemu zrušené jeho konto na www.livenergy.sk . Požiadavka na odstúpenie môže byť podaná buď e-mailom na jany@liveenergy.sk, alebo cez kontaktný formulár na www.liveenergy.sk . Podrobnejšia úprava práva Kupujúceho na odstúpenie od Zmluvy o poskytovaní služby je uvedená v Článku 8 týchto VOP.

Článok 4
Platobné podmienky

4.1 Ceny služieb, ktoré sa nachádzajú v ponuke web stránky www.livenergy.sk  a  internetového obchodu sú uvedené v EUR s DPH. Jednotlivé ceny príslušných služieb v ponuke sú uvedené v platnom Cenníku, dostupnom na web stránke.

4.2. V prípade výberu predplatného konkrétnej služby je možná platba len prostredníctvom platobnej karty, ktorej platobné údaje Kupujúci/Objednávateľ uvedie v rámci objednávky príslušnej služby. Suma ceny predplatného tejto vybranej služby je určená vrátane DPH a ako cena služby za jeden mesiac jej poskytovania, pričom táto platba za  1 mesiac poskytovania služby odchádza automaticky po dobu neurčitú, každých 30 dní, až do odvolania zo strany Kupujúceho. Odvolanie platby na nasledujúci mesiac je potrebné urobiť na www.livenergy.sk  v časti Môj profil kliknutím na „Zrušiť predplatné“. V prípade, že tak Kupujúci neurobí, platba bude automaticky uhradená z platobnej karty, ktorú zadal pri prvotnej registrácii.

4.3 V prípade zrušenia predplatného služby cez sekciu Môj profil – Zrušiť predplatné, alebo v prípade, že z technických dôvodov neodíde platba, systém čaká 8 dní na obnovenie automatických platieb.

Článok 5
Dodacie podmienky služby/Reklamácia poskytovania služby

5.1 Predávajúci/Poskytovateľ vyvíja maximálne úsilie pre poskytovanie ponúkaných služieb v ich maximálnej možnej kvalite, pre maximálnu spokojnosť Kupujúcich/ Objednávateľov s u neho zakúpenou službou.

5.2 V prípade nedostupnosti služby, alebo v prípade, že Kupujúci zaznamená zhoršenú kvalitu videa, je Kupujúci povinný bezodkladne informovať Poskytovateľa, a je oprávnený uvedené vady zakúpenej služby reklamovať. Poskytovateľ nezodpovedá za problémy spôsobené rýchlosťou a kvalitou internetového pripojenia Kupujúceho.

5.3 Za účelom informovania Poskytovateľa o problémoch s poskytovaním služby, prípadne na účely reklamácie poskytovania služby je kupujúci oprávnený kontaktovať Poskytovateľa písomne, zaslaním e-mailu na jany@liveenergy.sk, alebo prostredníctvom kontaktného formulára na www.livenergy.sk . V e-maily je potrebné podrobne popísať problém a dĺžku jeho pretrvávania, prípadne môže Kupujúci priložiť screenshoty, dokazujúce problém. Na e-mail Kupujúceho odpovedá Poskytovateľ v čo najkratšom možnom čase, v závislosti od zložitosti problému, ale tak, aby mohol Kupujúci čo najrýchlejšie službu plnohodnotne využívať. V komplikovaných prípadoch má Poskytovateľ zo zákona 3 pracovné dni odo dňa uplatnenia reklamácie a v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu služby, je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia Kupujúcim.

Článok 6
Zrušenie užívateľského konta na www.livenergy.sk

6.1. Užívateľské konto môže Kupujúci kedykoľvek zrušiť na webovej stránke www.livenergy.sk v časti Môj profil.

6.2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie užívateľského konta a to najmä v prípade porušenia pravidiel, autorských práv, či etického správania sa.

6.3. Zrušením užívateľského konta zaniká zmluva o poskytovaní predmetnej služby, pričom Kupujúci nemá nárok na vrátenie už zaplatených poplatkov (členského). Automatické platby k predplatnému služby podľa Článku 4 VOP budú automaticky zrušené. Ak Kupujúci nezruší predplatné v časti Môj profil, je povinný bezodkladne informovať Poskytovateľa o požiadavke na zrušenie a vrátenie platby.

Článok 7
Autorské právo a Práva duševného vlastníctva

7.1 Webová stránka a všetky informácie a materiály publikované na nej môžu byť chránené autorským právom. Názvy a označenia, napríklad výrobkov a služieb môžu byť ochrannými známkami ich vlastníkov. Kopírovať a verejne šíriť informácie, publikované na webovej stránke je možné len s predchádzajúcim súhlasom Prevádzkovateľa. Neoprávnený zásah do autorských práv môže byť považovaný za trestný čin.

7.2 Webová stránka, internetový obchod Poskytovateľa, všetky informácie a materiály v nich publikované, môžu byť chránené autorským právom. Názvy a označenia Služieb môžu byť ochrannými známkami ich vlastníkov. Kopírovať a šíriť informácie publikované na Webovej stránke Poskytovateľa, či verejne rozširovať obsah v rámci Služby „Jedálniček“ (a teda používať získané informácie na akékoľvek iné než súkromné účely), je možné len s  predchádzajúcim súhlasom Poskytovateľa. Neoprávnený zásah do takýchto práv duševného vlastníctva môže byť považovaný za trestný čin.

Článok 8
Osobitné ustanovenia

8.1 Kupujúci/Objednávateľ služby, ktorý je súčasne spotrebiteľom,  má vo všeobecnosti právo do 14 dní odo dňa objednania služby - uzavretia Zmluvy, od tejto  Zmluvy odstúpiť, a to aj bez uvedenia dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak Kupujúci/Spotrebiteľ odošle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy. Odstúpením Kupujúceho/Spotrebiteľa od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší a Poskytovateľ je povinný vrátiť Kupujúcemu najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy už uhradenú cenu služby.

8.2 Objednaním služby Jedálniček alebo služby Členstvo LIVE+  a akceptáciou týchto VOP Kupujúci – Spotrebiteľ žiada Poskytovateľa o začatie a poskytnutie Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie. Poskytovateľ týmto poučuje Kupujúceho, že ak bude Služba poskytnutá v plnom rozsahu pred uplynutím lehoty na dostúpenie, Kupujúci– Spotrebiteľ podľa § 4 ods. 6 v spojení s § 7 ods. 6 písm. a) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku, stráca právo na odstúpenie od Zmluvy. Kupujúci – Spotrebiteľ objednaním vyššie uvedených služieb a akceptáciou týchto VOP vyhlasuje, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí služby.

8.3 Vyššie uvedené ustanovenia tohto článku VOP predpokladajú, že Služba bude poskytnutá v úplnosti pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy.

Článok 9
Záverečné ustanovenia

9.1. Predávajúci vyhlasuje, že si je vedomý, že osobné údaje Kupujúceho, ktoré získa pri plnení svojich povinností podľa tejto zmluvy podliehajú ochrane v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, a preto sa s takto získanými údajmi zaväzuje nakladať v súlade s citovaným zákonom, najmä tieto nesmie zneužívať a je povinný o nich nad rámec plnenia povinností podľa tejto zmluvy zachovávať mlčanlivosť. Podmienky ochrany osobných údajov nájdete TU.

9.2. Predávajúci ani Kupujúci nezodpovedá za oneskorené plnenie svojich záväzkov vyplývajúcich z VOP, ak takéto oneskorenie bolo spôsobené „vyššou mocou“ alebo okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť, a takáto strana má právo na primerané predĺženie lehoty pri plnení svojich záväzkov.

9.3. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto VOP je splnená umiestnením na internetovej stránke www.livenergy.sk

9.4. VOP nadobúdajú účinnosť voči Kupujúcemu odoslaním elektronickej objednávky Kupujúcim.

Tieto VOP sú platné od 1.1.2024. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia.